Pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine mobiplus.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletno trgovino mobiplus.si upravlja Čili Soft d.o.o.. v nadaljnjem besedilu “prodajalec”. Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine preberete spodaj napisane Pogoje poslovanja. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec postane član in s tem pridobi pravico do nakupa. Obenem pa z registracijo izrazite svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Vsi zasebni podatki so strogo varovani. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo da si redno ogledujete Pogoje poslovanja. V primeru, da se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine.

Cene
Vse cene so navedene v EUR. Podjetje Čili Soft d.o.o. ni davčni zavezanec. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določenih veljavnosti. Cene veljajo za dobavo po pogojih poslovanja za redno dostavo v roku max. treh delovnih dni..

Način plačila
Podjetje deluje le na območju republike Slovenije, kjer omogoča plačilo po povzetju, plačilo po predračunu, preko paypal-a, monete, in večine kreditnih kartic.
Strošek dostave se obračuna po veljavnem ceniku.

Naročilo blaga
Naročilo je možno preko večine komunikacijski kanalov (spletna trgovina, email, telefon). V primeru, da si premislite nam to čimprej sporočite preko kateregakoli komunikacijskega kanala. Vsi podatki o naročilu so shranjeni pri podjetju Čili Soft d.o.o.

Postopek naročila oz. nakupa
Za nakup registracija ni potrebna. Kupec izbere artikel, ga doda v košarico, nato gre na blagajno (preko gumba “na blagajno”) ali pa preko klika na košarico zgoraj v desnem kotu strani. Kupec izpolni podatke za dostavo, izbere način dostave in način plačila. Na dnu strani je še enkrat pregled naročenih izdelkov, kjer lahko še enkrat popravi količino ali odstrani določen artikel. Po potrebi lahko doda tudi kak komentar. Sledi le še zaključek nakupa s klikom na gumb – oddaj naročilo, s čimer kupec izrecno potrdi, da se z oddajo naročila strinja s plačilom. Po oddanem naročilu kupec prejme email z vsemi potrebnimi podatki o dostavi. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena, hkrati se uporabnik strinja z uporabo njegovega email naslova za marketinške namene (e-novice) v skladu s točko o varovanju osebnih podatkov.

Preklic naročila
Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku ene ure po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu. V elektronskem sporočilu pod zadeva vtipkajte PREKLIC NAROČILA. V vsebini sporočila navedite: številka naročila, ime in priimek kupca ter naslov kupca.

Dobava blaga
Izdelki se dobavljajo v roku treh delovnih dni, v kolikor je izdelek na zalogi.

Vračilo kupnine
Če je kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) od naročila ali pogodbe odstopil skladno s pogoji za odstop, mu je prodajalec dolžan vrniti vplačano kupnino preko TRR v najkasneje 14 dneh po prejemu vrnjenih artiklov. Za prvi dan se šteje dan, ko prejmemo vrnjen izdelek. Gotovinskih vračil ne izvajamo.

Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo. Garancija velja le za “skrite” napake, ki nastanejo brez vpliva uporabnika. Garancija ne velja, če prodajalec ugotovi, da je prišlo do mehanske poškodbe. Izdelek se zamenja z novim v primeru, da servis oz. popravilo ni mogoče.

Stvarna napaka
Napaka je stvarna, kadar: (a) artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet, (b) artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana, oziroma bi mu morala biti znana, (c) artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, (d) je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.  Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je povratna poštnina vračila blaga. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj.

Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (potrditev naročila, račun), ostalo potrebno komunikacijo ter pošiljanje informativnega gradiva in ponudb, kot so tudi e-novice. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Pravica do odstopa od pogodbe
V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko stranka v 14-ih dneh od prevzema izdelka podjetju sporoči, na email (info@mobiplus.si), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je povratna poštnina vračila blaga. Blago mora potrošnik vrniti prodajalcu najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu. Priporočamo, da nas pred vračilom obvestite na elektronski naslov ali nas pokličite na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu rešitve reklamacije. Možnost odstopa od pogodbe NE velja za pravne osebe. Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V primeru, da je ugotovljeno, da je nastala fizična poškodba na blagu, da se količina ne ujema je kupec dolžan poravnati nastalo škodo. Odstop od pogodbe ne pride v poštev v naslednjih primerih: če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (fizične poškodbe, stik s tekočino) v primeru, da pride do poškodbe ali uničenje embalaže se vrednost blaga zniža. Vsako embalažo je mogoče odpreti, tako da ni vidnih posledic odprtja. Za poškodovano embalažo (raztrgana embalaža, neprimerno zapakiran paket) lahko trgovec zaračuna odškodnino do višine 20% vrednosti blaga. Trgovec bo vsak vrnjen paket, vsebino in izdelek fotografiral kot morebitno dokazilo o nastali škodi. Obrazev za Uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe se nahaja tukaj.

Pritožbe in spori
Podjetje spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh najboljših močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb in določevanja oseb, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@mobiplus.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje bo v petih delovnih dneh potrdilo, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka. Podjetje se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si podjetje prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Mobiplus.si, ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj. Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Pozor!
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Pri nakupu v naši spletni trgovini po oddaji prednaročila preko spleta ne gre za sklenitev pogodbe na daljavo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v navedenih in drugih podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji. Prosimo, da upoštevate, da v teh primerih lahko omogočimo le zamenjavo z drugimi izdelki po vaši izbiri, kupnine pa ne vračamo.

E-novice
Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novičke občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.